مواد اولیه اسفنج

مواد اولیه اسفنج

مواد اولیه اسفنج

مواد اولیه اسفنج شامل سه ماده شیمیایی اصلی پلی ال، ایزوسیانات و آب است. فوم اسفنج مواد اولیه عالی و مرغوب جهت ساخت مبلمان است. راحتی و دوام مبلمان با مواد اولیه ی شیمیایی با کیفیت و مرغوب در ارتباط است. و این مربوط به وجدان کاری و انصاف تامین کننده و وارد کننده مواد اولیه اسفنج است. شما می توانید مواد اولیه مورد نیاز جهت مصارف خود را با اطمینان خاطر از شرکت ایران کم اکس تامین کنید. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول، کاربردها، قیمت خرید و فروش آن خواهیم پرداخت. همراه ایران کم اکس باشید.

مواد اولیه ابر و اسفنج
نام ماده : پلی ال، ایزوسیانات، تولوئن دی ایزوسیانات یا تی دی ای، ایزوسیانات pm200، کاتالیزور دابکو یا آمین 33، کاتالیزور سیلیکون و قلع
اطلاعات مربوط به فروش مواد اولیه تولید ابر و اسفنج
حداقل فروش : یک بشکه
حداکثر فروش : نا محدود
قیمت مواد اولیه اسفنج پلی اورتان : جهت اطلاع از قیمت مواد اولیه تولید این محصول با شرکت ایران کم اکس در تماس باشید.
شماره تماس مجموعه ایران کم اکس
شماره تماس دفتر : ۰۲۱۷۶۸۷۲۴۶۵
شماره تماس موبایل و واتس آپ : ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲ – ۰۹۹۱۲۳۱۷۶۶۹

خرید و فروش مواد اولیه ابر و اسفنج

جهت خرید ایزوسیانات PM200 و خرید پلی ال با همکاران ما در مجموعه ایران کم اکس در ارتباط باشید.

واتس آپ : ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲ – ۰۹۹۱۲۳۱۷۶۶۹

اسفنج چیست ؟

امروز مبلمان در تمامی منازل و ادارهجات دیده می شوند. حتی ممکن است همین الان که در حال مطالعه این مطلب هستید بر روی صندلی نشسته باشید. به طوری که گفته می شود، یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربردهای اسفنج استفاده از آن در صنعت مبلمان است.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت جهت ساخت اسفنج موجب افزایش تراکم و وزن بالای اسفنج می شود. افزایش تراکم و وزن بالای اسفنج، نرمی و حالت ارتجاعی سریع را به اسفنج می دهد. این امر موجب راحتی و افزایش کیفیت و عمر اسفنج می شود.

مواد اولیه اسفنج پلی یورتان

اصلاح ابر و اسفنج یک اصلاح رایج در بین صنعت گران فوم پلی اورتان به عنوان مثال صنعت گران و تولید کنندگان مبلمان، سرویس های خواب و… می باشد. که مواد اولیه مورد نیاز جهت تهیه فوم پلی یورتان شامل سه ماده اصلی و مهم پلیول (Polyol)، ایزوسیانات و آب است.

فوم اسفنج و پلی یورتان از ترکیب پلیول و دی ایزوسیانات تولید می شود. در تولید فوم پلی یورتان و ابر و اسفنج از دو دی ایزوسیانات معطر مانند MDI (متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات) و TDI (تولوئن دی ایزوسیانات) استفاده می کنند. این مواد شیمیایی وقتی با پلیول ها که زنجیره های طولانی الکوکسی اتر هستند مخلوط می شوند، عناصر سازنده پلی اورتان را تشکیل می دهند.

مواد پلیول و دی ایزوسیانات جهت تولید فوم پلی اورتان ترکیب می شوند. بسته به مشخصات فوم تولید شده سایر مواد همچون کاتالیزور و آب به مخلوط افزوده می شود.

  • *آب در این واکنش جهت افزایش حجم و انبساط اسفنج استفاده می شود.

از عوامل دمنده برای تولید ساختار سلولی فوم استفاده می کنند. عوامل دمنده فوم پلی یورتان انعطاف پذیر به سادگی آب و دی اکسید کربن (CO2) هستند.
در برخی موارد “به ویژه در مواردی که طبق قوانین محلی مورد نیاز است” مواد ضد حریق به فرمولاسیون آن اضافه می کنند. این عمل موجب افزایش مقاومت فوم پلی اورتان در برابر آتش می شود. لازم به ذکر است که اشتعال خود به خودی برای فوم های انعطاف پذیر در دمای کار طبیعی امکان پذیر نیست. سایر کاتالیزورهای مورد نیاز عبارتند از :

  • * کاتالیزور آمین 33LV (دابکو)
  • * کاتالیزور فلزی قلع (کاسموس) T9

مواد اولیه اسفنج

تاریخچه 

استفاده از منابع اسفنجی مربوط به دوران یونان باستان است. رقبای بازی های المپیک قبل از مسابقه خود را با اسفنج دریایی آغشته به روغن زیتون یا عطر غسل می دادند. در کتاب ادیسه شاعر یونانی هومر، نوشته شده است، که افراد دست ها، صورت و سینه خود را با اسفنج دریایی تمیز می کنند، و خادمان در کاخ ادیسه نیز از اسفنج های دریایی برای تمیز کردن میزها بعد از وعده های غذایی استفاده می کنند.

فلاسفه یونانی ارسطو و افلاطون نیز در کارهای خود از اسفنج های دریایی در هر دو زمینه علمی و تاریخی نام بردند.

یونانیان و رومیان باستان نیز از اسفنج های دریایی که به چوب می بستند برای بهداشت مقعد استفاده می کردند و آنها را با آب دریا می شستند. رومیان باستان از اسفنج های دریایی نیز به طور گسترده برای بهداشت و سایر موارد استفاده می کردند. این اعتقاد که اسفنج خواص درمانی دارند باعث استفاده از آن در داروها موجب پاکسازی زخم و معالجه بیماری می شود. اسفنج های دریایی در طول تاریخ توسط زنان به عنوان تامپون استفاده می شد و هنوز هم به عنوان گزینه ای ارزانتر و سازگار با محیط زیست برای الیاف استفاده می شود. با این حال، محققان استفاده از اسفنج دریایی را به عنوان تامپون توصیه نمی کنند، زیرا ممکن است حاوی کثیفی و میکروارگانیسم ها باشد، به خصوص اگر از نظر بهداشتی ضعیف باشد. در عهد جدید، یک سرباز رومی اسفنجی آغشته به سرکه بر روی نوک نیزه خود را ارائه می دهد. اسفنج های مصنوعی تولید تنها پس از اختراع پلی استر در سال 1941 و تولید تجاری فوم پلی اورتان در سال 1952 امکان پذیر شد. 

کاربرد

فوم پلی اورتان ابر و اسفنج به طور گسترده در مصارف زیر کاربرد دارد.

  • *از فوم پلی یورتان انعطاف پذیر در تختخواب، مبلمان، خودرو و … استفاده می کنند.
  • *فوم های PU انعطاف پذیر در بخش های داخلی خودرو، عمدتا برای صندلی های اتومبیل استفاده می شوند.
  • *فوم های سفت و سخت عمدتا جهت عایق بندی حرارتی ساختمان ها استفاده می شوند.
مواد اولیه اسفنج در تخت خواب ها

 

لیست قیمت مواد اولیه اسفنج

شرکت ایران کم اکس، توانایی تهیه و توزیع مواد اولیه اسفنج پلی اورتان با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت نسبت به بازار را دارد. و قادر به ارسال این مواد به سراسر ایران در کمترین زمان ممکن می باشد. لذا جهت آگاهی از قیمت های به روز، با همکاران ما در واحد فروش ایران کم اکس در تماس باشید.

ردیفنوع محصولقیمت
۱قیمت ایزوسیانات KP200تماس بگیرید
2قیمت ایزوسیانات PM200شماره تماس دفتر : 02176872465
3تولوئن دی ایزوسیانات یا تی دی ایشماره تماس موبایل و واتس آپ : ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲ – ۰۹۹۱۲۳۱۷۶۶۹
4قیمت پلی التماس بگیرید.

 

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x