پودر فوکو AC 7000

پودر فوکو AC 7000

پودر فوکو AC 7000 یا همان آزو دی کربن آمید، در صنایع  قطعات خودرو به ویژه قطعات پلاستیکی آن، در لوازم پلاستیکی آشپزخانه، ورق پلی اتیلن و فومیزه و ی وی ا، سلوکا، قرنیز ساختمانی، دیوار پوش، پی وی سی، پروفیل قاب عکس، در ساخت فوم PE و قالب ریزی پی وی سی استفاده می شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول، خواص فیزیکی و شیمیایی، کاربرد و موارد استفاده، خطرات و عوارض، قیمت خرید و فروش و سایر سوالات خود، تا انتهای این مطلب همراه ایران کم اکس بمانید.

اگر برای صنعت خود نیازمند مواد شیمیایی صنعتی هستید. ما آن را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می دهیم

فهرست مطالب

  1. پودر فوکو AC 7000 چیست
  2. خواص فیزیکی-شیمیایی
  3. کاربرد
  4. تولید
  5. نحوه نگهداری
  6. آزو دی کربنامید برای انسان بی خطر است؟
  7. چه غذاهایی حاوی آزو دی کربن آمید هستند ؟
  8. فروش
  9. قیمت
  10. سوالات متداول

پودر فوکو

پودر فوکو AC 7000 چیست ؟ 

فوکو یک ترکیب شیمیایی غیر سمی با فرمول C2H4N4Oو جرم مولکولی 116.08 گرم بر مول است. که به صورت کریستال پودری و با رنگ زرد تا نارنجی – قرمز ظاهر می شود.

پودر فوکو کاربرد فراوانی در صنایع لاستیکی و ورق های EVA دارد. پودر فوکو علت ایجاد حجم و تولید گاز در مواد میکس شده فوم می باشد. مهم ترین مزیت های پودر فوکو شامل موارد زیر است : کم کردن تاثیر کربن، آسان سازی روند تزریق پلاستیک، کاهش وزن مواد، افزایش سرعت تزریق، صرفه جویی در موارد اولیه

جهت اطلاع از نحوه خرید و قیمت پودر فوم پلیمر ، با شماره ۰۲۱۷۶۸۷۲۴۶۵ در تماس باشید.

خواص فیزیکی – شیمیایی پودر فوکو AC 7000

شکل ظاهری : آزو دی کربنامید، به صورت پودر بلوری زرد روشن تا نارنجی – قرمز و با اندازه ذرات متوسط  وجود دارد. پودر فوکو در درجه های مختلفی همچون AC700، AC1000، AC3000 و AC700 یافت می شود. که هرچه عدد بالاتر باشد آن ماده نرم تر می شود. سایر، ویژگی ها و خواص پودر فوکو در جدول زیر آورده شده است.

خواص فیزیکی – شیمیایی

نام فارسیپودر فوکو
نام تجاریآزودی کربونامید
فرمول مولکولیC2H4N4O2
حالت فیزیکیجامد
رنگزرد روشن – کریستال نارنجی – قرمز
جرم مولکولی116.08 گرم بر مول
نقطه ذوب437  درجه فارنهایت
نقطه اشتعال205 درجه فارنهایت
سایر اسامیفوکو، پودر پروفور AC blowing agent، پودر فوکو، بلوینگ ایجنت، آزو دی کربن آمید، پودر فوم دهنده، پودر فوم دهنده پلیمر، پودر پف زا، پودر اسفنج زا، آزو دی کربنامید،ADCA  ADA،  آزو (بیس) فرمامید، FOAMING AGENT و BLOWING AGENT

از کاربردهای فوکو چه می دانید ؟

فوکو یا همان پودر پروفور AC blowing agent، در موارد زیر استفاده می شود. مواد PE کفش، فوم ساخته شده PE، مواد  PVC و NBR تزریق، در پوشش اکستروژن و لاستیک و پلاستیک تولیدات فوم، قالب ریزی PVC، اکستروژن لاستیک و قالب ریزی فوم، EVA با چگالی بالا، در دستگاه پرس، فوم پلاستیک، قطعات خودرو

جهت اطلاع از فروش پودر فوم پلیمر یا پودر فوکو AC 7000، با شماره ۰۲۱۷۶۸۷۲۴۶۵ در تماس باشید.

تولید

بلوینگ ایجنت طی دو مرحله زیر تشکیل می شود.

  1. بیوره، از طریق واکنش اوره با هیدرازین تشکیل می شود.
  2.  سپس در ادامه، بلوینگ ایجنت، از طریق اکسیداسیون با کلر یا اسید کرومیک به دست می آید.

واکنش آن را مشاهده کنید.

2 OC (NH2)2 + N2H4 ➝ H2NC(O)-N(H)-C(O)NH2+2 NH3

H2NC(O)-N(H)-N(H)-C(O)NH2+Cl2 ➝ H2NC(O)-N=N-C(O)NH2+2 HCl

چگونه از پودر فوکو نگهداری کنیم ؟

پودر پف زا باید در محیط های خشک – خنک و به دور از گرما، شعله، مواد اسیدی و قلیایی نگهداری شود.

چگونه از پودر فوکو نگهداری کنیم ؟

آزو دی کربنامید برای انسان بی خطر است؟

در سال 2005، سازمان ایمنی غذای اروپا (EFSA) خطر استفاده از ADA را به عنوان یک عامل دمنده ارزیابی کرد و به این نتیجه رسید که با توجه به سطوحی که در غذاهای بسته بندی شده در شیشه ها و بطری های شیشه ای یافت شده است، برای سلامت انسان نگران کننده نیست.

چه غذاهایی حاوی آزو دی کربن آمید هستند ؟

بر اساس گزارش گروه کاری محیط زیست مستقر در واشنگتن ، آزودی کربنامید ، که به نام ADA نیز شناخته می شود، به عنوان یک عنصر در نان، نان شیرینی، تورتیلا، نان همبرگر و هات داگ، پیتزا، شیرینی ها و سایر محصولات غذایی یافت شد.

فروش پودر فوکو AC 7000 – آزو دی کربنامید

فوکو  با برند کوم یانگ – کومیانگ – کره (AC blowing agent) درجه یک در شرکت ایران کم اکس بفروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

قیمت پودر فوکو AC 7000 – آزو دی کربن آمید

ردیفنوع محصولقیمت
1پودر فوکو – آزو دی کربنامیدتماس بگیرید

پرسش – پاسخ متداول

سوالات خود را از من بپرسید | مشاوره رایگان

مشتاقانه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. پاسخ سوالات خود را از ما بخواهید. در کمترین زمان ممکن پاسخگو خواهم بود.

آن را از کجا تهیه کنیم ؟

پودر پروفور AC blowing agent با کیفیت را از ما، ایران کم اکس تهیه نمایید. تمامی محصولات ما تضمینی و منطبق با آنالیز هستند.

قیمت آز دی کربن آمید چقدر است؟

با توجه به این که ما یکی از بزرگترین وارد کننده های مواد شیمیایی در ایران هستیم. لذا این مواد را می توانید با کمترین مقدار ممکن از ما تهیه نمایید. با توجه به نوسانات ارز ، جهت اطلاع از قیمت به روز پودر فوکو با شماره ۰۹۹۱۲۳۱۷۶۶۹ در تماس باشید.

آزودی کربنامید در کانادا ممنوع است؟

آزودی کربنامید یک ماده غذایی رایج و قانونی در نان، آرد و آرد گندم کامل است. این ماده به طور کامل برای مصرف مادام العمر آزمایش شده و توسط Health Canada در حداکثر سطوح مقدار 45 قسمت در میلیون آرد تایید شده است.

آزودی کربنامید در آرد وجود دارد؟

پودر فوکو، ماده ای است که به عنوان یک عامل سفید کننده در آرد غلات و به عنوان حالت دهنده خمیر در پخت نان مورد استفاده قرار می گیرد که توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شده است.

4.6/5 - (11 امتیاز)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x