تاثیر آب اکسیژنه در سلامتی

نقش آب اکسیژنه در سلامتی

آب اکسیژنه دگوسا

آب اکسیژنه دگوسا یک محصول آب عملکردی نسبتاً جدید است که در طی فرآیند کنسرو سازی یا بطری سازی به آن اکسیژن اضافه می شود. اکسیژن اضافه شده، موجب دفع سموم از بدن و بهبود متابولیسم الکل از بدن می شود. با این حال، شواهد موجود، جهت حمایت از این مزایا محدود است. در این مقاله در مورد تاثیر آب اکسیژنه بر سلامتی را برای شما گفته ایم. با تجمع لاکتات، اسیدیته عضلانی نیز به همان نسبت افزایش می یابد و در صورت کنترل نشدن، می تواند باعث خستگی عضلات شود. از این رو، پاکسازی لاکتات و اسیدیته عضله در طول ورزش مداوم امری مهم و ضروری می شود.

نقش آب اکسیژنه در سلامتی

تحقیق و بررسی بر روی 25 دونده حاکی از آن است که ترشح لاکتات پس از ورزش در کسانی که در طول تمرین آب اکسیژنه می نوشند بهبود یافته است. و هیچ پیشرفت دیگری در عملکرد ورزش مشاهده نمی شود. این تنها یک مطالعه واحد است ، و نیازمند تحقیقات بیشتر می باشد.

1- موجب افزایش متابولیسم الکل می شود

یکی دیگر از مزایای پیشنهادی نوشیدن آب اکسیژنه، توانایی آن در افزایش متابولیسم الکل است.

وقتی الکل مصرف می کنید ، الکل ، از طریق معده و روده کوچک جذب می شود. سپس به کبد منتقل و در آنجا از طریق یکسری واکنش ها که به مقدار زیادی اکسیژن نیاز دارند ، متابولیزه می شوند. بنابراین، یکی از عوارض جانبی متابولیسم الکل می تواند کمبود اکسیژن در کبد باشد.

بررسی متابولیسم الکل در 15 مرد سالم حاکی از آن است که اکسیژن محلول در نوشیدنی ها ممکن است باعث کاهش سرعت الکل در خون، پس از مصرف مقادیر زیادی الکل شود. با این وجود، تحقیقات بیشتری برای ایجاد توانایی آب اکسیژنه در افزایش متابولیسم الکل لازم است.

مقاله پیشنهادی ما: طرز تهیه آب اکسیژنه در منزل

2- آب اکسیژنه می تواند به رفع نیازهای آبرسانی شما کمک کند

از مزایای احتمالی دیگر که بگذریم ، آب اکسیژنه به راحتی به شما کمک می کند تا نیازهای روزانه بدن خود را تأمین کنید.

قطعا همگی ما می دانیم که نوشیدن حداقل 8 لیوان آب 8 اونسی (حدود 2 لیتر) در روز لازم و ضروری است.

با توجه به اینکه بدن شما، از 60٪ آب تشکیل شده است، آبرسانی کافی برای فرآیندهای مختلف از جمله تنظیم دما، حفظ فشار خون و عملکرد صحیح مغز مهم و ضروری است. از این رو، قرار دادن آب اکسیژنه به عنوان بخشی از مایعات مصرفی روزانه می تواند به شما در رفع نیازهایتان کمک کند.

به طور خلاصه می توان گفت : اگرچه شواهد در مورد فواید آب اکسیژنه محدود است. اما برخی مطالعات نشان می دهد که این ماده به پاکسازی لاکتات در هنگام ورزش کمک می کند و متابولیسم الکل را افزایش می دهد. علاوه بر این، می تواند به شما در تأمین نیازهای روزانه مایعات کمک کند.

اگر تمایل دارید جواب این سول را بدانید که آب اکسیژنه خوراکی است کلیک کنید.

نکات ایمنی و اقدامات احتیاطی

اگر چه مصرف آب اکسیژنه، بی خطر است. اما در هنگام نوشیدن باید اقدامات احتیاطی صورت گیرد.

برای مطالعه مضرات آب اکسیژنه و msds آن کلیک کنید.

باید سریع مصرف شوند

همان طور که، آب گازدار به مرور زمان کربناسیون خود را از دست می دهد. آب اکسیژنه نیز می تواند با باز شدن سریع اکسیژن خود را از دست بدهد. به همین دلیل، بیشتر تولید کنندگان توصیه می کنند که آب اکسیژنه ظرف 30 دقیقه از زمان باز شدن آن مصرف شود، تا حداکثر میزان اکسیژن را مصرف کنید.

اکثر آب اکسیژنه ها، در قوطی ها بسته بندی می شوند. از این رو مصرف سریع آن ها توصیه می شود. زیرا این قوطی ها  را نمی توان دوباره بسته بندی کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” آب اکسیژنه خوراکی است ” را مطالعه بفرمایید.

تاثیر آب اکسیژنه برروی پوست

برخی ادعا می کنند که این نوشیدنی می تواند کیفیت پوست و مو را افزایش دهد. اما هیچ گونه، مطالعه ای مبنی بر تایید این موضوع در دسترس نیست.

تا زمانی که علم به این سوالات و سایر سوالات به وجود آمده در مورد مصرف آب اکسیژنه پاسخ ندهد. نمی توان با قطعیت گفت که آب اکسیژنه در سلامتی تاثیر مثبت دارد.

به طور کلی می توان گفت که : اگرچه آب اکسیژنه به طور کلی ایمن است. اما اطلاعات کافی در مورد مزایای احتمالی آن وجود ندارد. توصیه می شود که پس از باز کردن درب قوطی آب اکسیژنه آن را سریعا مصرف کنید. تا حداکثر میزان اکسیژن را دریافت نمایید.

آیا آب اکسیژنه بر سلامتی تاثیر می گذارد ؟

آب اکسیژنه یک موضوع بحث برانگیز است. و بسیاری ادعا می کنند که هیچ مزیتی، نسبت به آب لوله کشی ندارد. که هیچ علمی پشت اکسیژن مصرفی وجود ندارد.

در همین حال، برخی از شرکت های تولید آب اکسیژن ادعا می کنند که محصولشان اکسیر است. یک نوشیدنی جادویی قوی که عملکرد ورزشی را فراتر از رویاهای وحشیانه شما افزایش می دهد. با این وجود، ممکن است، اکسیژن مصرف شده عملکرد شما را تقویت نکند. اما آزمایش های بالینی وجود دارد که سایر مزایای سلامتی ناشی از نوشیدن O2 محلول را نشان می دهد.

اگر برای صنعت خود نیازمند آب اکسیژنه دگوسا هستید. ما پراکسید هیدروژن پاشا را با بهترین کیفیت و قیمت را در اختیار شما قرار می دهیم. 

خرید آب اکسیژنه دگوسا را به ایران کم اکس بسپارید. جهت اطلاع از قیمت، خرید و فروش آب اکسیژنه تماس حاصل بفرمایید. آنالیز آب اکسیژنه را مطالعه بفرمایید.

قیمت آب اکسیژنه دگوسا

قیمت : جهت اطلاع از قیمت آب اکسیژنه پاشا با شرکت ایران کم اکس در تماس باشید.

whatsapp-icon  واتساپ :  ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲

tel موبایل  :   ۰۹۹۱۲۳۱۷۶۶۹

tell شماره تماس دفتر : ۰۲۱۷۶۸۷۲۴۶۵

منبع : healthline.com

امتیاز دهید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x